Primula webbinarium för medarbetare [fullbokat]

15 dec
Skype
kundadministration.marknad@statenssc.se

Vill du eller dina kollegor lära er mer om Primula?

Statens servicecenter kommer att arrangera Primula webbinarier för medarbetare under hösten 2020.

[Webbinarierna är nu fullbokade]

Ytterligare visningar kommer att erbjudas under 2021, då även en visning om Rapporter. Vi återkommer med mer information längre fram.

Webbinariets innehåll:

  • En genomgång av de vanligaste egenrapporteringar som medarbetare ska utföra.
  • Hur inrikes- alternativ utrikesresa registreras samt ledigheter, sjukfrånvaro och hur du gör för att återta/korrigera dina ledigheter.
  • Var du hittar lönespecifikationer och var du ser dina aktuella saldon.

Kontakt

Vid frågor om webbinariet, vänligen kontakta Marknadsenheten, kundadministration.marknad@statenssc.se

Varmt välkommen!
Statens servicecenter

Mer information
Datum: 15 december 2020
Tid: 09:00 - 09:45
Ort: Skype
Plats: Vi skickar ut länken dagen innan.
Kontakt: kundadministration.marknad@statenssc.se
Pris: Webbinariet är kostnadsfritt