Primula webbinarium för medarbetare [platser kvar]

26 okt
Skype
kundadministration.marknad@statenssc.se

Vill du eller dina kollegor lära er mer om Primula?

Statens servicecenter arrangerar Primula webbinarium för medarbetare under hösten 2021.

Webbinariets innehåll:

  • En genomgång av de vanligaste egenrapporteringar som medarbetare ska utföra
  • Hur inrikes- alternativ utrikesresa registreras samt ledigheter, sjukfrånvaro och hur du gör för att återta/korrigera dina ledigheter
  • Var du hittar lönespecifikationer och var du ser dina aktuella saldon

Sista anmälningsdag är den 22 oktober.

Kontakt

Vid frågor om webbinariet, vänligen kontakta Marknadsenheten, kundadministration.marknad@statenssc.se

Varmt välkommen!
Statens servicecenter

Mer information
Datum: 26 oktober 2021
Tid: 09:00 - 10:00
Ort: Skype
Plats: Vi skickar ut länken dagen innan.
Kontakt: kundadministration.marknad@statenssc.se
Pris: Webbinariet är kostnadsfritt